webinarium

Webinarium dla wnioskodawców Działania 1.11 Rozwój MŚP w obszarze cyfryzacji i Przemysłu 4.0, Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027

Opublikowano: 09.01.2024

Dla kogo

Webinarium jest skierowane do przedsiębiorców z sektora MŚP

Informacje o webinarium

W ramach naboru możliwa będzie realizacja przedsięwzięć polegających na stworzeniu przez przedsiębiorstwa szerokiego katalogu cyfrowych rozwiązań w zakresie produkcji przemysłowej, świadczenia usług i modeli biznesowych, w tym wykorzystujących rozwiązania z obszaru big data, sztucznej inteligencji, wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości, automatyki i robotyki, druku addytywnego, technologii teleinformatycznych oraz komunikacji pomiędzy maszynami oraz człowiekiem a maszynami, z uwzględnieniem odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa tych rozwiązań, do projektowania, zarządzania, monitorowania lub optymalizowania procesów produkcyjnych w przedsiębiorstwie lub związanych z nimi procesów logistycznych.

Podczas szkolenia przedstawimy podstawowe informacje dotyczące usług doradczych informacje na temat Działania 1.11, w tym:

•    zakres wsparcia i warunki ubiegania się o środki
•    zasady kwalifikowalności wydatków
•    kryteria oceny projektów
•    proces rejestracji wniosku w systemie IGA
•    zasady przygotowania wniosku o dofinansowanie projektu

Uwagi

Webinarium odbywa się w czasie rzeczywistym, poprzez platformę Cisco Webex Meetings.
Chętnych do udziału prosimy o wypełnienie i wysłanie elektronicznego formularza zgłoszeniowego, najpóźniej do 24.01.2024 r.
Na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail prześlemy Państwu link do zalogowania się na webinarium.
Do webinarium mogą Państwo dołączyć na 15 minut przed jego rozpoczęciem oraz w trakcie jego trwania.
Dostęp do webinarium jest możliwy poprzez przeglądarkę internetową i nie wymaga ściągania aplikacji na komputer/laptop. Aby wziąć udział w webinarium, należy otworzyć wiadomość e-mail z linkiem i kliknąć ikonę „dołącz z przeglądarki”/„join from your browser”.
W przypadku urządzeń mobilnych typu tablet/telefon prosimy zainstalować aplikację, zgodnie z instrukcją jaka się pojawi na ekranie.
W kolejnym oknie prosimy wpisać swoje imię i nazwisko/ (nazwę użytkownika) oraz adres e-mail.
Następny krok, to autoryzacja możliwości korzystania z mikrofonu i kamery internetowej. Prosimy o wybranie opcji zgodnej z Państwa preferencjami.
W tym miejscu pojawi się też instrukcja korzystania z platformy tj. rozmieszczenie przycisków umożliwiających wybór połączenia audio, wyciszenie mikrofonu czy wyłączenie wideo.  
Następnie mogą Państwo dołączyć do webinarium. W tym celu należy kliknąć przycisk „dołącz do spotkania”/„start a meeting”.

W trakcie webinarium można zadawać pytania:

•    pisząc na udostępnionym na platformie chacie – przez cały czas trwania webinarium,
•    bezpośrednio – w czasie do tego wyznaczonym przez prowadzącego webinarium.

Aby zapewnić odpowiedni komfort uczestnictwa w webinarium i uniknąć zakłóceń związanych z nadmiernym pogłosem w trakcie spotkania, prosimy o wyłączenie mikrofonu. W tym celu muszą Państwo nacisnąć znajdujący się w dolnej części ekranu klawisz z ikonką mikrofonu (opcja „wycisz” /„mute”).
Mikrofon prosimy włączać jedynie do zadawania pytań (opcja „wyłącz wyciszenie”/„unmute”).
W przypadku osób z niepełnosprawnościami, prosimy o poinformowanie nas o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę spotkania. Można to zrobić telefonicznie dzwoniąc pod nr 12 616 0 656 lub mailowo pisząc na PIFE.KRAKOW@umwm.malopolska.pl.

Szkolenie jest bezpłatne, finansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna dla Funduszy Europejskich 2021-2027

 

Program

, - |
Sorry… This form is closed to new submissions.
Organizator wydarzenia
Główny Punkt Informacyjny w Krakowie
ul. Wielicka 72B (wejście od ulicy Dworcowej)
30-552 Kraków
Polska

Temat

Jak uzyskać dofinansowanie